Regulamin sklepinternetowyonline.pl

INFORMACJE WSTĘPNE

  1. Sklep internetowy Berberys, widnieje pod adresem www.sklepogrodniczyonline.plSiedziba sklepu znajduje się w Poznaniu przy ulicy Rymarkiewicza 8 60-681 Poznań NIP 7771188608

  2. Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą detaliczną za pomocą sieci internetowej. Zamówienia są składane na stronę www.sklepogrodniczyonline.pl.

  3. Produkty sprzedawane przez sklep są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Wyjątkiem mogą się okazać rośliny żywe których wygląd prawdziwy minimalnie może odbiegać od zdjęć. Jest to spowodowane różnymi czynnikami atmosferycznymi (występujące pory roku) bądź ciągłym rozwojem roślin jak i tym że rośliny poddawane są pielęgnacyjnym cięciom.

PRZESYŁKA I SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny za oferowane produkty są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT). Na każdy wybrany produkt zostaje wystawiona faktura VAT bądź rachunek.

  2. Zamówione produkty wysyłamy z pomocą firmy kurierskiej DPD. Klient zostaje obciążony kosztami dostawy zebranymi w cenniku dostaw na stronie.

  3. W pierwszym dniu po otrzymaniu zamówienia towar zostaje wysłany do firmy przewozowej. Czas realizacji zamówienia łącznie z przesyłką wynosi od 3 do 10 dni. W przypadku transportu własnego z sadzeniem lub bez czas realizacji może wynosić do 14 dni lub dłużej w zależności od wielkości zamówienia. Jeśli czas zamówienia okaże się dłuższy, klient zostaje o tym poinformowany z zapytaniem o chęć dalszej współpracy. Dodatkowo termin realizacji przesyłki może się przedłużyć w przypadku płatności kartą bądź przelewem o czas zaksięgowania wpłaty.

  4. Możliwe płatności dostaw:
  • Przelewem - forma płatności realizowana poprzez samodzielne logowanie do banku internetowego dzięki usłudze Przelewy24(mTransfer, MultiTransfer, Przelew24BZWBK, Pekao24Przelew, BPH, Inteligo, Nordea, iPKO, ING, Raiffeisen Polbank, Millennium, BGŻ, Kredyt Bank, Citi Handlowy,    Deutsche Bank, Getin Bank, Invest Bank, Meritum Bank, Eurobank, Alior Bank, Crédit Agricole), wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po uprzednim zamówieniu towaru, klient dostaje maila z numerem konta bankowego na który należy wpłaca odpowiednią kwotę. W momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu, zamówienie jest      przekazywane dalej do przygotowania wysyłki na magazynie.

  • Za pobraniem – zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze towaru.

  • W przypadku transportu własnego, klient może zapłacić kartą płatniczą przy odbiorze towaru, bądź gotówką. Gdy klient składa duże zamówienie z transportem własnym z sadzeniem lub bez gdzie cena roślin i transportu podlega negocjacji, płaci za pomocą bezpośredniego przelewu bankowego bądź gotówką.

  • Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) - każda transakcja płatności kartą jest autoryzowana w sposób bezpieczny. W momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu, zamówienie jest przekazywane dalej do przygotowania wysyłki na magazynie.

GWARANCJA I ZWROT TOWARU

  1. Oferowany towar jest objęty gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

  2. W przypadku gdy towarem jest roślina, gwarancja jaką jest objęta to gwarancja zgodności opisu z produktem która jest nałożona na wszystkie rośliny. Do tego w przypadku roślin XXL dołączamy gwarancje trwającą do pierwszych przyrostów po posadzeniu. Jednak aby gwarancja miała miejsce należy posadzić roślinę zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Informacje jak to zrobić znajdziemy w zakładce warunki gwarancji.

  3. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres: ul. Obornicka 23  62-002 Suchy Las woj. Wielkopolskie. Sugerowane jest wysłanie e-maila na adres sklepogroniczyonline@gmail.com.

  4. Prawem klienta w przypadku niezgodności towaru z umową jest żądanie o nieodpłatną wymianę produktu. W przypadku gdy wymiana jest niemożliwa bądź wymaga nadmiernych kosztów klient ma prawo domagać się obniżenia cena lub odstąpić od umowy.

  5. Prawem sklepu jest odpowiedź na reklamacje w terminie 2 dni roboczych z czego termin ten funkcjonuje od momentu dostarczenia reklamacji drogą mailową bądź listownie. Możliwe że wymagane będą dodatkowe ekspertyzy techniczne na które sklep rezerwuje sobie 14 dni. Wtedy cena zwrotu towaru spoczywa na sklepie. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest nadanie paczki z dopiskiem REKLAMACJA. Przesyłki, bez dopisku REKLAMACJA, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.

  6. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: umowy dotyczące świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, na adres: ul. Obornicka 23 Suchy Las 62-002 woj. Wielkopolskie. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

  7. Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie przesyłki przed odebraniem od kuriera. Ważne jest aby sprawdzić czy opakowanie zostało uszkodzone w transporcie. Kluczowy jest stan taśm i plomb naklejonych na przesyłkę. Należy sporządzić protokół szkody jeśli zanotowano wspomniane uszkodzenia i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą sklepu w celu wyjaśnienia sprawy. Brak sporządzenia protokołu może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI I POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Świat Kwiatów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  2. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego Berberys w związku z zakupami jest Berberys sprzedaż roślin i akcesoriów ogrodniczych Marek Nicgorski w Poznaniu przy ulicy Rymarkiewicza 8 60-681 Poznań . Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

  3. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do: Berberys sprzedaż roślin i akcesoriów ogrodniczych Marek Nicgorski z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Berberys danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie Berberys (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

  4. Dane osobowe Klientów dokonujących płatności za pośrednictwem Przelewy24 za nabywane towary/produkty/usługi przekazywane są grupie DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, jako administratorowi danych (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod Nr KRS 0000306513. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez DialCom24 Sp. z o.o.

  5. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Berberys. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.